Konunun oruçla ilgisini şahsen çözemedim. Sesten rahatsız olmuşlar. Dediğiniz gibi sadece bir tabak kırıldıysa anlayışlı olabilirlerdi. Fakat olmadıkları için, onların oruç tutmadığını ve tutana saygı göstermediğini söylemek, kul hakkına girmek gibi oluyor biraz sanki. Çünkü yatmadan önce sahur yapmış olabilirler ya da yemek yemeden oruç tutuyor olabilirler. Belki gerçekten tutmuyorlar ama konunun oruçla hiç ilgisi de olmayabilir. Konuyu buraya getirmek çok doğru gelmedi bana.