Geçmiş sayfalara gerek yok diyerek zihniyetim hakkında yorum yapman ironik, ben okuduğumu tek seferde anlarım da, sende tek seferde okumaya da . yok gibi
Evet gerek yok çünkü yorumunu zaten okudum.Tek seferde anlasaydın sana bu cevabı vermemiş olacaktım..