ByMetiN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş sayfaya gerek yok.Senin zihniyetinin ve senin anlayacağın en açık şekilde yazdım.Anlamadıysan tekrar tekrar oku
Geçmiş sayfalara gerek yok diyerek zihniyetim hakkında yorum yapman ironik, ben okuduğumu tek seferde anlarım da, sende tek seferde okumaya da . yok gibi