Bazı şeyler hayatın içinde olabilen şeylerdir.
Sahur değil gece bebeğinizde ağlayabilirdi.
Yada bir hastalığınız olabilir su içmeye kalkarken o tabağı düşürmüş yada başka eşyayı düşürmüş olabilirdiniz.
Bu tarz geçici hayatın içinde olan durumlarda karşılıklı saygı ve hoş görü olmalıdır diye yorumladım.