Öyle bir hale geldik ki Oruç aynın geldiğini bildikleri halde bile bile İçki resimleri paylaşmalar, İnsanların ibadetlerine seviyesizce yorumlar, sokakta bile bile birşeyler yemeler falan filan..
Arkadaşlar sokakta bazıları birşeyler yedi diye oruç tutanın orucu bozulmaz, Ama senin o olmayan karakterin diplere kadar iner.İnancı olmayan bir şahıs bile bu ayda insanlara saygı duyuyorsa herkes saygı duyacak..Yukarıdaki yorumlarda arkadaşın biri yıl olmuş 2024 hala davul çalınıyor falan yazmış.Beğenmiyorsan başka ülkeye git kardeş..
Hristiyanın bile saygı duyduğu şu mübarek ay saygı duymayan, karaktersiz, insanlar var.