Tişörtler kaliteliyse yaz sezonuna doğru 2-3 adet almak istiyorum
Abi daha getirttirmedim. Kendim başka satıcılardan almıştım Lacoste kullanıyorum. Rahat ve orijinali kadar olmasa da kaliteli. Şöyle bir sorunum olacak büyük ihtimal set bedenleri m,s,l,xl,xll oluyor her bedenden birtane gönderiyorlar.