Değerli büyüklerim merhaba iyi sahurlar diliyorum. Ufaktan ticarete atılmak istiyorum, erkek giyim üzerine. Fazla sermayem maalesef yok borç ödüyorum. 1-2 set ürün almayı düşünüyorum. Satış yeri için formu düşündüm. Yavaş yavaş hem çevre edinmek hemde sermayeyi büyütmeye çalışmak için. (Ürün seçeneği az olacağı için Instagram üzerinden sıkıntı yaşarım.) Sonrasında nasip olursa Instagram vb. Pazar yerlerinde düşünüyorum. Forumda satmam da bir yasak yoktur diye tahmin ediyorum. Ürün görselini ekledim (Örnek).