Ben de son zamanlarda çok yaşamaya başladım bu durumları.
Çok fazla insan arasında bulunmayı sevmem. Ama kalabalık ortamlar görünce sanki ben insan ırkından değilmişim de aralarına sızmışım gibi o kadar yabancı hissediyorum kendimi. O boş ve gereksiz ortamlarda bulunmak istemiyorum nedense.