bazen herşeyin hayırlısı olur, bence hayırlısı olmuş, ben talepkar insanlarla evliliğin sürdürülebilir olduğunu düşünmüyorum, bazılarına dünyaları bağışlasanız gözü kalır, uzaydanda hisse ister. sahip oldukları asla mutlu etmeye yetmez, tam tersine sahip olamadıklarının kompleksi ve mahrumiyet hissi onu bunalım girdaplarında kıvrandırır durur. bende düğünü gereksiz görenlerdenim, evleneceğim kişiye açık ve çok net bi teklif sunmayı düşünüyorum, 1 milyona düğün salonuda yemekli düğün yapıp 3-4 saat akrabaların göbek atması, salona gelecek pastayı alkışlamak mı ? yoksa basit bi nikah yapıp misafirlerimizi davet edip hediyesini getirmek isteyen getirir, tebriğini eder düğüne vereceğim parayla altına sıfır araba almamı mı ? yarın bi gün kesinlikle bu konuda bir daha tartışmaya girmem seçimini yap, bana kalırsa hayata 1-0 önde başla ister kendine araba al yada takı, yatırım yap mal mülk edin, ister çevreni eğlendir seçim senin derim, bir dahada asla polemiğe girmezdim.