ben olsam mesajı yıldızlardım kapı gıcırtısı çıksa yada akşam 22.00 sonrası çıtırtı çıksa alıntılayıp laf sokardım eğer dediğiniz gibi cidden tek tabak için bunu yazdıysa harbi maraza çıkarırdım (iddaanızda samimiyseniz) yok kapı vurma televizyon açma çatal bıçak sesi terlikle gezme sesi çok geliyorsa adam haklı, yeni müteahitlerin ve binaların durumu belli, bacalar bile ortak, alt katta yumurtalı ekmek pişiriyorlar aspiratörden sanki benim mutfağımda pişiyor gibi kokusu geliyor, adam alt kattan yana yan daireden hapşırıyor çok yaşa diyorum eyvallah diyor, bazen iki tarafada hak veriyorum.