Kardeşim yaşadığın duruma çok üzüldüm. 5 senelik ilişkinin ve yaklaşan düğününün ardından böyle bir şey olması gerçekten zor.

Anlattıklarından kız tarafının istekleri ve ailenin desteğini alamaman seni bu karara sürüklemiş gibi görünüyor. Sevdiğin bir insandan ayrılmak kolay değil hele ki hala bir şeyler hissediyorken. Ama bu durumda mutsuz bir evliliğe adım atmaktansa belki de doğru olanı yapmışsın.

Kendine zaman ayır duygularını kabullen ve iyileşmek için kendine izin ver. Sevdiğin şeylerle uğraş yeni insanlarla tanış ve hayata dair umutlarını kaybetme.
Unutma bu zor zamanlarında yalnız değilsin. Arkadaşların her zaman yanında ve sana destek olmaya hazır.
Her şey gönlünce olsun.