genç herşey kızda biter. ailesi evet baskı yapabilir ama onun tavrı belirler esas durumu.olumsuz yorum yapıp seni üzmek istemem ama hakkında hayırlısı olmuş gibi sanki.bir arkadaşım aynı senin gibi nişan attı ve başkasıyla evlendi.yaptığı iş mal dağıtılan firma kamyunu sürmek.yani senin işin ve şartların ona göre daha güzel.

bir arkadaşım senin yaşlarında evlendi bu zamana çok çiçek çikolata götürmüş.bir abimiz 50 küsür yaşında evlendi hiç evlilşk yapmamıştı. evlilik hususi yazılmış kader ve ksımettir.o seni ya bulacak yada kaderinde evlilik yok. dert etme. ileride mutsuz olacağına ayrılmak daha hayırlı bence