Gecenin bir vakti düşen tabak sağlam ses çıkarır. Bence komşunuzun açması gereken konuyu siz acmissiniz. Başlıkta, siz tutuyorsunuz tutmayana da saygı duyun olmalıydı.

Herkesin işi gücü var. Dış ses tarafından gecenin bir vakti ani şekilde uyandırılmak kimsenin hoşuna gitmez kanımca.