Hocam yanlış olanı yapmışsınız bir tabak düştü diye sanki tepesinde davul çalmış gibi tepki vermiş hiç cevap vermeyip onların en ufak bir sesini duyduğunuz da aynı şekilde gruba mesaj atsaydınız keşke anladığım kadarı ile bu mahlukatın seviyesine düşmek istemediğiniz için konuyu tatlıya bağlayıp kapatmak istemişsiniz fakat bu tarz insanlıktan yoksun kişiler bunu çok anlayacağını sanmıyorum.