Sahur yapmanıza gerek yok, ibadet etmenize de gerek yok.
Ev kişisel alanınız.
Yanlışlıkla olmuş bir durum. Sirtaki yapmıyorsunuz hoş.
Boş konuşmuş bir komşudur.
Mesajını yıldızlayın, bir ses geldi mi alıntılayıp aynısını yazarsınız sizde.