Sayın moderatör arkadaşlar
Elbette sonuna kadar haklisiniz, suistimale oldukça acık konular ama uzun uzun yazdım ogrencimin durumunu. Eminim ki Coşkun Bey de anlayışla karsilardi. Zaten hemen 2 bin liraya yakın da toplandı.
Sizlerden ricam izin verin. En azindan Coşkun abi den bu konuda istisna talep ediyorum silinen konuyla ilgili. @Yeniceri; abi senden de bu konuda destek rica ediyorum.