Maşallah Allah sağlıklı ömürler versin. Bizim babaanne 50 sene yurtdışında kalınca ve torun seçince (ben evlenirken bir şey takmadı kuzenin sırf nişanına cumhuriyet taktı) ister istemez sevemiyor insan. Zaten bayramlarda da gidip gelmiyorum öyle bir soğukluk var.