Ay canım ya minikler ve yaşlılar çok sempatik oluyor. Kaygısızlar, içlerindeki art niyetten sıyrılmışlar gibi geliyor. Allah şifa versin bu arada. Sizin adınıza bende sevdim babaannenizi 🙂