Ben İsim + Bey veya Hanım olarak kullanıyorum,sizin buna yorumunuz nedir?
ben uzun zamandır bu tarz işlerle uğraştığımdan selin hanım, mehmet bey gibi şeklinde hitap kullanmaktayım her zaman bu dilde devam ederim karşı taraf ilerletmeyi denesede samimiyeti çin seddi gibi duvar ördüğümden mesafe konusunda bu şekilde her zaman ilerlerim