Rica ederim hocam. Başka hesap falan denemeyin şimdilik. Yoksa iyice bozarsınız. Dediğim gibi normalde 3-5 defa bu şekilde red verdikten sonra düzeliyor. Bu red çeşidi arkadaşların dediği gibi site ile alakalı değil. Bu reddin iyi yanı 3 günde geliyor. 5 gün red gelmezse düzelmiş demektir. Düzeliyor derken yine red verir ama en azından siteye ret verir.
Red olarak ilk önce siteye verseydi keşke verecekse, bari onu düzenlerken vakit geçerdi. Şimdi hesabı geçtikten sonra birde siteye red vermeye başlarsa o zaman işimiz var bunlarla.