ticaret puanı önemli değil.Önemli olan ticaret puanının hacmi hocam. Lisans satan insanların 1000e varan puanları oluyor ama toplasan maks 10k hacim eder
Kesinlikle. Forumda 1 ayda yüzlerce balon ticaret yapan çok üye var. Bunun kontrolü pek mümkün olmadığı için dediğiniz gibi ticaret sayısının ve hatta kurumsal üyeliklerin bile hiçbir değeri yok benim gözümde.