soylenmezsmt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben İsim + Bey veya Hanım olarak kullanıyorum,sizin buna yorumunuz nedir?
Resmi konuşurken direkt ve sadece isimle hitap edilmeyeceği için karşıdakine hitap etmek gerekirse en uygunu Bey/Hanım demek.