Konu
Müşteriler ile Resmi mi Konuşursunuz?
10-03-2024, 22:45:36
#16
dexterminate
soylenmezsmt adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben İsim + Bey veya Hanım olarak kullanıyorum,sizin buna yorumunuz nedir?
Resmi konuşurken direkt ve sadece isimle hitap edilmeyeceği için karşıdakine hitap etmek gerekirse en uygunu Bey/Hanım demek.