Öncelikle geç cevap verdiğim için üzgünüm. son bi kaç gündür çok yoğundum, maalesef dönüş yapamadık mesajlarınıza. affedin
merhabalar hocam anne / bebek sektörü hakkın da bilginiz var mı acaba var ise ticaret anlamın da size yardımcı olabilirim
maalesef bir bilgim yok hocam
Merhaba,
El yapımı seramik ürünler üzerine atölyemiz var. Tamamen el emeği ürünler. Kupalardan tutun, duvar süslerine kadar. Kisisellestirilebiler ürünler ayni zamanda. Bunların satışını Etsy üzerinden yapmayı düşünüyoruz. Eğer sizde orada verebileceğiniz mağazalar olabilirse gonderebiliriz veya e-ticaret için depo ,kargolama gibi islemler yapılabilir. Bizzat kendinizde etsy üzerinden mağaza açıp satabilirsiniz. Bunun muhasebesini beraber yapabiliriz. Ürünlerin bazılarının görsellerini iletirim kafanizda soru işareti kalmamasi açısından
etsy de bi defasında bir fiyasko yaşadım. tekrar yaşamak istemiyorum. teşekkür ederim teklifiniz içşn
sizde benim gibi ekrana çıkma ve ilgi görme sendromu var.yıllardır bu sendrom yüzünden adım atamadım

siz yine adım atmışsınız ve devamında amerikada olupta tıkanmak konusunda çok iyi videolar çekebilirdiniz oysa
hocam içerik üretilirde ben bana sürekli mesaj gelmesini vs sevmyorum. hoşuma gitmiyor
düşünmüyor değilim fakat hiç bir geçmişim yok bu konuda işe girişler eskisi kadar kolay değil. gerçekten kendini birsüre kapatıp öğrenmek gerekiyor.
Hocam arkadaşların her fikrine yok çekmişsiniz bence siz hiçbirşey yapmak istemiyorsunuz 😂😂
sizin yorumunuzu okuduktan spnra anladım. galiba tembel bir insanım

dört dörtlük tespit
Yaşamınız rahat gibi görünüyor bir yandan da tembelim demişsiniz. Konu dışı biraz ama ne işle meşgulsünüz hocam ben de arayışlardayım ondan soruyorum
hocam ne çok rahat ne çok sıkıntılı diyeyim. şuan pek alakalı olmasada benimle manikür pedikür işi yapıyorum
1. Yazılım
2. Airbnb ile evinin odalarını kiraya verebilirsin
evin iki odasının sabit kiracıları var halihazırda. sürekli airbnb vermek istemem çünkü evde küüçük çocuğumuz var. sıkıntı yaşamak istemiyoruz
Tirci olabilirsiniz diyicem de evliyim felan diyorsunuz
maalesef bu bana uymuyor