Haribu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar r10'a üye olmak isteyen bir arkadaşıma davetiye göndermek istiyorum nasıl gönderebilirim?
davetiye hakkınız varmı ki