escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
muhasebecim herşey hazır olsa bile bu sistemi tamamen oturtmaları 2 yılı bulacak diyor, + olarak ben de btc aktif kullanıyorum hem Yatırım hem de yurt dışından bazen ödeme alabiliyoruz, gene söylüyorum devletimize para lazım ama ınstagramda bas bas ap açık şekilde dede diye gezenler sayesinde milyarlar kazanıp oradan buradan aklayanların paraları da incelensin size de geçmiş olsun ama şöyle söyleyeyim bir kişinin tavuğuna kış demişsiniz veya yüksek miktar ödemeler almışsınız, ondan dolayı izaha davet edilmişsiniztir geçmiş olsun. Umarım bir şey çıkmaz.
Yok hocam yani kimsenin tavuğuna kış demedim. Sadece youtube kazancı için vergi istisna belgesi almıştım. O zaman mükellefiyet açıyorlardı. Mükellefiyeti olan herkesi incelemeye izaha davet ediyorlar, er ya da geç. Yüksek miktarlarda değil hocam. 2022 yılında 55K youtube kazancı, borsadan ise 117k para çekmişim. Bir memurla biraz muhabbet ettim, yani senin filtreye girmemen lazımdı diyor . Fakat düzenli ödeme farklı kanallardan aldığın için incelemeye girmiş diyor. Hayırlısı bakalım.

Ben de halen aktif olarak kripto ile ilgileniyorum hocam. Bakalım nasıl bir işlem yapacaklar .