Şu Elif'e gelen ve banda kaydedilen sözde Ali Candan'dan gelen "Elif ben Ali yaşıyorum" gibisinden telefonlar vardı. Bunlar iyileşme evresinden sonra değil miydi ? Şuan piyasada dolaşan bölümler zaten kanaldye geçişten sonrakilerle birleştirilmiş hali. Ben niyeyse böyle bir durumun olduğunu hatırlıyorum.
Hayır o bantları dinleyip arabaya fırlıyor ve takla atıyor.