Hocam önerim direkt GM'yi bırakmanız yönünde olur. İmkanınız varsa ve Android'den devam etmek istiyorsanız Samsung'a geçin.
Gm sevmiyorum, android aşığıyım neden GM derseniz; bir işim için lazım ve android telefon bir tek elimde bu var. Normalde yüzüne bile bakmam GM olursa.