zLuhu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet güzel fiyat bence, giriş seviye.

Bende bir adet var full sistemli. Satılıkta üst düzey ekipmanlı 2.el bakmak isteyen olursa buyursun

https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...9971598/detay/
4070 kötü bir kart değil hocam girişten ziyade orta denilebilir. Kaçıran üzülür ama cidden.