türk telekomda 3 aydır bu taktiği deniyorum ilk teklifleri 400 tl falandı cok diyip kapattım sonra 1 ay sonra 500 tl dediler onuda cok diyip kapattım şuanda 600 tl bandında bir fiyat veriyolar onuda reddediyorum 23 ünde bitiyor sözleşme bakalım ne yapacağım