bostanci96 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önümüzdeki ay tekrar zamlı fatura ile karşılaşacaksınız. Ne yazıkki millenicom dan bu sebeple ayrıldım.
İndirim yaptık diyorlar. 2 ay sonra sistem tekrar faturayı eski haline çekiyor..
Bu konuda gerçekten sizi haklı buluyorum. Değiştirmeyi düşündüm ancak evin içinde kablolu, ayarı yapılmış router cihazları var. Degisirsem hepsini tekrar ayarlamam gerekecek. Açıkçası uğraşmak istemiyorum..