Önümüzdeki ay tekrar zamlı fatura ile karşılaşacaksınız. Ne yazıkki millenicom dan bu sebeple ayrıldım.
İndirim yaptık diyorlar. 2 ay sonra sistem tekrar faturayı eski haline çekiyor..