Rampage oyuncu koltuğu almıştım uzak bir tanıdıktan. 1 ay geçmedi yanları açılmaya başladı. İşin garibi faturası var mı yok mu onuda bilmiyorum.
Koltuk rampage ' in faturayı bulursam garanti bunu alır mı yada döşemecide yapılır mı karar veremedim bir bakarmısınız size zahmet.
( Tanıdık , vaktiyle a101 ' den almış. Fatura kayıp olabilir bakayım dedi. Yüksek ihtimal fatura kayıp. )