caangoktuurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Konuyla ilgili vakti zamanında bir içerik yazmış idim ve ilk üçte yer alıyor idi. En fazla tercih edilen yöntem bir alışveriş sitesinden (Trendyol-N11... vb) alışveriş yapıp işlemi iptal etmeniz durunda kartınıza paranın iade edilmesiydi. FastPay-Papara veya TOSLA uygulamasından da çekim yapıp tekrar banka kartınıza parayı talep edebiliyordunuz. Bu işlemlerden şu an hangisi güncel pek bilgim yok ancak alışveriş sitelerinin hâlâ çalıştığını düşünüyorum.

Selamlar, sevgiler.
Teşekkürler