Merhabalar,

Konuyla ilgili vakti zamanında bir içerik yazmış idim ve ilk üçte yer alıyor idi. En fazla tercih edilen yöntem bir alışveriş sitesinden (Trendyol-N11... vb) alışveriş yapıp işlemi iptal etmeniz durunda kartınıza paranın iade edilmesiydi. FastPay-Papara veya TOSLA uygulamasından da çekim yapıp tekrar banka kartınıza parayı talep edebiliyordunuz. Bu işlemlerden şu an hangisi güncel pek bilgim yok ancak alışveriş sitelerinin hâlâ çalıştığını düşünüyorum.

Selamlar, sevgiler.