Arkadaşlar selam, ayın 10u bugün burslar yattı ama benim ki harçlık avansta malum, nasıl nakit kullanabilirim eskiden bazı yöntemler vardı ama çalışmıyor şu an sanırım hepsi, bilen eden var mı ?