OzgurMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Peki bu 220 volt şebeke elektriği ölümcül müdür hocam sizce
hayatım boyunca 5-6 kez çarpıldım.kaskatı kesiliyorsunuz,1 adım bile atamazsınız,bunun yanında hani rüyanızda bağırırsınız sesiniz çıkmaz aynen öyle bağıramazsınız sesiniz çıkmaz.1-2 saniyelik bir olay olduğu için ölmezsiniz muhtemel ama o duyguyu yaşamak istemezsiniz.kablo tutması ile alakalı bu durum ama demire tutunursanız veya ciddi sulu ortamda ölümcül olur.

iyice kurumadan prizi kullanmayın.güneşte kalsın 2-3 gün