Barmenbarx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kullanmadım ama netgsm 4. operatör oldu fiyatları iyi diye biliyorum, sonra turktelekom sanırım
bir göz gezdireyim hocam teşekkürler