Yıllardır seçimlerde farklı görevler edindim. Ancak ilk defa bir polisin kapıya gelip sizden imza aldığını ilk defa duydum.
Çoğu şehir de polis dağıtır. Hatta İlçe YSK da başvurumu yaparken görevli, polis memuru evrakları getirir dedi ancak 2 gün önce karakoldan aradılar evrakları gelip alın diye. Bu tamamen keyfi olduğunu düşünüyorum