Bana da elektrik çarpmıştı, cızzz parmağımdan yukarıya doğru gitti, hemen çektim elimi.
Ama aniden çekmesem belki beni sarıcaktı. Çok tırsmıştım, 6-7 sene önce.
Belki bunları yazamıyor olucaktım.