Sabah eve polis geldi anlamadım bayağı kapıda tuttum polisleri. Sandık görevlisi olarak atanmışım istemiyorsam iptal ettirebiliyormuşum. Ne kadar veriyorlar sandık başında durursak?
Yazdığınızın ucu çok acık. Polis niye gelmiş? Ne dedi size? Niye uzun süre kapıda tuttunuz?