Sandık memurlarına 2.088 TL, Partili üyelere 1.044 TL, Bina sorumlularına 2.936 TL ücret ödenecek
Kaynak: Milliyet
ben parti üyesi falan da değilim ne olarak geçiyorum.
Ne için geldiker görevli olduğunuzu haber vermeye mi korumaya mı
yanlış hatırlamıyorsam 18 ve 25 yaş arası gençleri sandık görevlisi yapıyorlarmış.
İnsan bir E devlet aracılığı ile SMS atar... Gören ne düşünür şimdi bu halde?
anlamadım ben de uyandım kapıyı açtım imza istiyorlar
daha önce yaptınız mı