Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sandık memurlarına 2.088 TL, Partili üyelere 1.044 TL, Bina sorumlularına 2.936 TL ücret ödenecek

Kaynak: Milliyet
ben parti üyesi falan da değilim ne olarak geçiyorum.

DigitalTrade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne için geldiker görevli olduğunuzu haber vermeye mi korumaya mı
yanlış hatırlamıyorsam 18 ve 25 yaş arası gençleri sandık görevlisi yapıyorlarmış.

DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsan bir E devlet aracılığı ile SMS atar... Gören ne düşünür şimdi bu halde?
anlamadım ben de uyandım kapıyı açtım imza istiyorlar

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel iş
daha önce yaptınız mı