Valla bende bakaya kalmıştım bedelli fırsatı vurdu bakaya borcunu ödedim bedelli yapıp geldim 3 sene sonra tekrar bakaya borç çıkardılar ne yaptım ne ettim yok banka hesaplarıma bloke geldi gittim ödedim