Konu
Amerikadayım Bunu nasıl kullanabilirim
09-03-2024, 17:08:05
#22
Maximusfel
Gerrard adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
neresindesin amerikanin? ben de flde yasiyorum. 1,5 yildir trdeydim. kismetse donuyorum yazin.
neden dönüyorunuz.