Konu
Amerikadayım Bunu nasıl kullanabilirim
09-03-2024, 17:03:21
#21
Gerrard
neresindesin amerikanin? ben de flde yasiyorum. 1,5 yildir trdeydim. kismetse donuyorum yazin.