bizim arkadas alttaki araci alacak . Yokuş gibi yerlerde cla 200 amg sizce nasıl bir araç? İç lüx olayı zaten güzel olduğunun farkindayiz lakin 1.3 motor biraz dusunduruyor. Sehrin %60 ı yokuş
araç: https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...2889523/detay/
arkadas biraz mercedes takintisi var, ne yapmayliz