bankadan kredi alıyormuş gibi düşünün, yıllardır arkadaşlarınızdan borç alıp tam da zamanında ödeyip, bankadan hiç kredi almadıysanız, kredi puanınız sıfırdır.
Katılıyorum kardeşim her ne kadar da olsa birbirimizi tanımıyoruz o yüzden haklısınız umarım zamanla birbirimizi tanıma şansımız olur.
Saygılarımızla