Cagonni adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bankadan kredi alıyormuş gibi düşünün, yıllardır arkadaşlarınızdan borç alıp tam da zamanında ödeyip, bankadan hiç kredi almadıysanız, kredi puanınız sıfırdır.
Katılıyorum kardeşim her ne kadar da olsa birbirimizi tanımıyoruz o yüzden haklısınız umarım zamanla birbirimizi tanıma şansımız olur.
Saygılarımızla