MucahitOZER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim fikir için. sonuna kadar haklısınız
ticaret yapmadan kendine çalışmadan burada para kazanılmıyor. %100 orası
fakat
ticaret yapabilmek için sermaye lazım, bide biraz afedersiniz *** lazım. bakıyorumda kendimde onu pek göremyorum yahu. ne yapmaya çalıştıysam bi şekilde olmuyor bahtsız bir insanım
Fikir varsa genelde yatirim yapacak birileri cikiyor, ama tabi iyi bir sey olmasi lazim, ticaret yok derseniz meetup uygulamasi var oradan baya bir etkinlik veya is toplantilari gibi seylere nedensiz katilabilirsiniz.