Muhtemelen acil serviste gözlem veya müşahade alanında kalacaksınız. Acil servis gözlem alanında hastalıkla ilgili gerekli tedaviler verilecektir merak etmeyin. Karın ağrısı ile başvuran ve müşahade altında tutulan hastaların zaten oral alımı kesilir, yemek su vs alamaz. Umarım kısa sürede sağlığına kavuşur kardeşiniz.
Yatış yapmadilar...
Kardesime ilac verip gonderdiler.. zaten dün cikis yaptigimiz gun kontrol edeen doktorda ordaydi gordu suratimiza bile bakmadan nasil birsey yazdiysa eve gonderildik.
Pztesi gece 12 den salı oglen 12 ye kadar boş yatak bekledik. Ac susuz yatışa gectik persembe aksamina kadar bir kolonoskopiyi yapamadilar. Kardesim.sinirlenip ciktigi icin haftaya kolonoskopi icin randevu alin o sekilde baktirin dediler...
Ne yazacagimi bilemiyorum.yaziklar olsun evet tedavi red edip cikmak hata ama ilgisizlikten dolayi ciktik bu kadar Haşmetli bir hastane ama boş oda yok ve bizler gibi bekleyen sadece bizim acil bekleme salonunda 6-7 kisi vardi....