Devlet bu saatten sonra babasını tanımaz yoldan geçene bile vergi alcak durumda enflasyon bitik dolar ucusta altın ucusta kiriptoya vergi geldi kapıda adamlar utanmazsa dolar ve altın gibi işlemlerden bile alandan satandan vergi kesecek cok kötü bi kriz var kimsenin görmediği ve hazinede para yok buda aci gerçek