Merhaba Arkadaşlar Yeni Bir Smm Sitesi Açtım(
https://smmtek.com) Ve Bir Sosyal Farkındalık Projesi Başlatmak İstedim Her Ay Gelirimin %10'nu Değerli R10.Net Üyelerinin Seçtiği Kuruma Bağışlayacağım İstediğiniz Kurumu Konunun Altına Yazabilirsiniz Her Ay Sonuda Bağış Yaptığımın Kanıtlarıyla Beraber R10 da Konu Açacağım.
İyi Günler Dilerim!